2007. január 16., kedd

Kalandozások az Ígéret Földjén/ I....az Út vége

14-15-16. nap

Az utolsó két és fél nap csomagolással, búcsúzkodással, beszélgetéssel telt, így 2006. december 2-án New York-i átszállással vissza repültem Európába. Annak ellenére, hogy eddig gyakorlatilag zökkenőmentes volt az utazás, végül egy kis baki mégiscsak becsúszott. Londonban nem kaptunk leszállási engedélyt, majd háromnegyed órát keringtünk a Heathrow repülőtér felett. Miután végre megkaptuk a leszállási engedélyt, a kifutó pályán álltunk, viszonylag nagy viharban még következő egy órát. Pontosan 5 perccel késtem le a Budapest-i járatot, vagyis mikor végre átverekedtem magam a tömegen és a kapuhoz értem, éppen akkor írták ki, hogy lezárták. Újabb hosszú sort kellett kiállni, hogy átírják a jegyemet és újabb hat órát várni a következő gépre. Mikor már azt hittem ennél rosszabb már nem jöhet, akkor bemondták, hogy egy órával később indul a gép, röpke 7 órás késéssel végre hazaérkeztem. Sok élménnyel gazdagodtam, fájó szívvel jöttem el, de jó volt hazajönni és viszontlátni a családomat......cuppp!

2 megjegyzés:

Vass Enikő írta...

Kérünk friss infókat! Milyen volt Kanada, milyen volt Olaszország? Ez mikorra marad???

Ibolya írta...

...folyamatban, folyamatban....igyekszem!!!